FAQ často kladené otázky

Cena dopravy záleží od ceny objednávky. Máte možnosť zvoliť si dopravu KLASIK. Pri obrazoch, fototapetách, policiach a inom tovare máte možnosť zvoliť si dopravu Slovenskou poštou alebo kuriérom.

Doprava KLASIK (zaručujeme dodanie do 3 pracovných dní):
15 € - pri hodnote objednávky do 450 €
zadarmo pri hodnote objednávky nad 450 €

Obrazy, fototapety, police a iný tovar:
Cena dopravy za objednávku, v ktorej sa nachádzajú IBA položky z kategórie OBRAZY a FOTOTAPETY, POLICE je:
5 € - tovar posielaný Slovenskou poštou
8 € - tovar dodaný kuriérom.

Cena dopravy pri objednávke, ktorá obsahuje okrem položiek z kategórie OBRAZY a FOTOTAPETY, POLICE aj tovar z inej kategórie, sa určuje podľa podmienok dopravy KLASIK.

Konkrétnu cenu za dopravu Vám systém vypočíta ešte pred dokončením objednávky.

Nakoľko pri tomto spôsobe platby je možné objednávku uhradiť iba hneď po potvrdení objednávky, uhraďte objednávku klasickým prevodom na účet (napr. internet bankingom). Číslo účtu IBAN aj variabilný symbol nájdete v potvrdení objednávky, ktoré ste dostali na mail. Platba bude spárovaná podľa variabilného symbolu. O prijatí platby dostanete informáciu na mail.

Nákup tovaru na splátky na našom e-shope je možné zrealizovať cez splátkové spoločnosti CETELEM (www.cetelem.sk), QUATRO (www.quatro.sk) a COFIDIS (www.cofidis.sk).

V prvom rade je potrebné zaregistrovať sa na našom e-shope www.temponabytok.sk. Na email, ktorý zadáte v registrácií, Vám príde prihlasovacie heslo. Po prihlásení sa do e-shopu si vytvoríte objednávku a v nej zvolíte platbu "online splátky".

- Po zvolení splátkovej spoločnosti CETELEM Vám po potvrdení objednávky nabehne splátková kalkulačka, kde si zvolíte akontáciu, počet a výšku splátok. Potom budete presmerovaný na stránku spoločnosti CETELEM, kde ešte vyplníte žiadosť o splátkový úver. Spoločnosť CETELEM túto žiadosť posúdi a potom Vám oznámi, či je úver schválený alebo zamietnutý.

- Po zvolení splátkovej spoločnosti QUATRO, budete po potvrdení objednávky presmerovaný na stránku spoločnosti QUATRO, kde vyplníte žiadosť o splátkový úver. Spoločnosť túto žiadosť posúdi a v priebehu niekoľkým minút budete prostredníctvom emailu alebo SMS informovaný o tom, či je úver schválený alebo zamietnutý.

- Po zvolení splátkovej spoločnosti COFIDIS, budete po potvrdení objednávky presmerovaný na stránku spoločnosti COFIDIS, kde vyplníte žiadosť o splátkový úver. Spoločnosť túto žiadosť posúdi a v priebehu niekoľkým minút budete prostredníctvom emailu alebo SMS informovaný o tom, či je úver schválený alebo zamietnutý.

Tovar rozvážame iba v pracovných dňoch a nie vždy sa nám dá splniť požiadavku zákazníka o hodine dodania. Treba teda počítať s tým, že keď Vám min. deň vopred dáme vedieť, že Vám vezieme tovar, že to môže byť v ktorúkoľvek dennú hodinu.

MASÁŽNY PRÍSTROJ ponúkame k objednávke ako darček za symbolickú cenu 0,01 € (masážny prístroj v hodnote 30 €). Masážny prístroj je súčasťou objednávky a bude expedovaný spolu s ostatným tovarom. Skutočne zaň zaplatíte iba 0,01 €. Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa má zákazník právo rozhodnúť sa, či má o ponúkaný darček záujem. Preto je potrebné potvrdiť záujem o masážny prístroj priamo v objednávke.

Nakoľko sme len dodávatelia, nie výrobcovia, nevieme vyrobiť tovar podľa individuálnych požiadaviek. Vieme dodať tovar iba ten, čo vidíte na našej stránke, v určených rozmeroch a v cenách. Čo sa týka iného farebného prevedenia, toto je možné zvoliť si iba v prípade, ak je pri popise daného výrobku aj vzorkovník so všetkými možnými farebnými a materialovými prevedeniami.

Pri individuálnej objednávke je doba dodania od 3 – 8 týždňov. Túto informáciu nájdete priamo v popise výrobku.

V objednávkovom formulári v 2. kroku „DOPRAVA, PLATBA“ si zvoľte spôsob dopravy „Osobný odber z predajne“. Zaškrtnite mesto, v ktorom si chcete tovar prevziať. Pri objednávke s odberom z predajne sú možné iba dva spôsoby platby „prevodom online“ alebo „na splátky cez spoločnosť CETELEM alebo QUATRO“. Zaplatíte iba za tovar, dopravné náklady Vám nebudú účtované. Tovar budeme expedovať z centrálneho skladu z Nižnej na Orave na predajňu po prijatí platby na účet. Z predajne Vás potom budú kontaktovať.

V prípade internetového nákupu máte v zmysle obchodných podmienok právo tovar vrátiť do 14 dní od nákupu. Tovar je nutné vrátiť na vlastné náklady priamo k nám na centrálu do Nižnej alebo sa dohodnúť s niektorou z našich predajní, aby od Vás tovar prevzali. Tovar musí byť nepoškodený, v demonte a zabalený podľa možnosti v pôvodnom obale. Vrátenie tovaru je potrebné oznámiť nášmu e-shop oddeleniu na tel. číslach 0902 896 746, 0911 107 457 alebo mailom na adresu info@tempo-kondela.sk. Máte taktiež druhú možnosť. Ak nie ste s tovarom spokojný, resp. tovar má vady, ktoré podliehajú reklamácii, máte právo podať reklamáciu e-mailom na adresu reklamacne@tempo-kondela.sk. Ďalšia z možností je vybrať si z našej ponuky iný tovar. Tento tovar si budete musieť znova objednať a zaplatiť, ako nový nákup. Keď Vám ho budeme viezť, prevezmeme od Vás nábytok na vrátenie. Len čo ho budeme mať späť na sklade, peniaze vrátime na účet. Výmenu tovaru je potrebné oznámiť nášmu e-shop oddeleniu na tel. číslach 0902 896 746, 0911 107 457 alebo mailom na adresu info@tempo-kondela.sk.

Tieto služby neposkytujeme, ani za príplatok. Pred dodaním Vás informujeme minimálne deň vopred, výnos do bytu / montáž nábytku si teda treba zabezpečiť iným spôsobom.

Za storno objednávky neúčtujeme žiadny poplatok. Napíšte nám žiadosť o storno objednávky spolu s číslom objednávky na mail info@tempo-kondela.sk.

Každého zákazníka informujeme o termínu dodania tovaru deň vopred.

Informácie uvedené pri nábytku vystihujú skutočný stav. Ak je uvedené „na sklade“, nábytok máme momentálne na centrálnom sklade a po vytvorení objednávky na e-shope Vám bude dodaný na adresu doručenia.

Na Slovensku máme 21 kamenných predajní. Kontakty na predajne nájdete tu: www.temponabytok.sk/predajne

Pri každom našom produkte – po jeho rozkliknutí – na pravej strane vedľa obrázka nájdete „Vyberte predajňu“, taktiež konkrétne predajne, ktoré majú tovar v danej chvíli na voľno na sklade. Keď si zvolíte niektorú z vypísaných predajní, tovar si môžete na predajni priamo rezervovať.

Ceny nábytku sú rovnaké, vychádzajú z platného katalógu, príp. z akciových letákov.

Ak je zľava resp. akcia priamo definovaná, že platí iba pri nákupe cez e-shop, nie je možné si ju uplatniť pri nákupe na našej predajni.

Pri uplatnení zľavy na dopravu (doprava zadarmo, 50% zľava na dopravu) je dôležitý dátum vytvorenia objednávky, nie dátum dodania tovaru. Ak si vytvoríte objednávku počas trvania tejto akcie, zľava Vám platí, hoci by sme Vám tovar viezli po skončení akcie.