Nákup na splátky

V internetovom obchode www.temponabytok.sk máte možnosť nakupovať tovar na splátky, tak ako ste na to navyknutý z kamenných predajní. Spolupracujeme so spoločnosťou QUATRO, ktorej on-line splátkový systém  je administratívne veľmi jednoduchý.

Ako nakupovať na splátky

• Vyberte si požadovaný tovar. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Upozornenie! Splátky je možné použiť len pre nákupy v celkovej hodnote viac ako 100,- EUR. Splátková kalkulačka, ktorá sa nachádza priamo pri produkte, slúži pre informatívny výpočet splátok.

• Po naplnení košíka zvoľte „Pristúpiť k objednávke“. Tu si zvolíte Moment zaslania objednávky, Spôsob dopravy a Spôsob úhrady, kde vyberte možnosť „Quatro“.

• Pokračujete výberom adresy doručenia, zaškrtnutím súhlasu s pravidlami a podmienkami a stlačením tlačidla „Pokračovať“

• Ešte raz si dôkladne skontrolujte zadané údaje a vybraný tovar. Objednávku dokončite stlačením tlačidla „Potvrdiť objednávku s povinnosťou platby“

• Po potvrdení objednávky budete presmerovaní na stránku www.quatro.sk. Žiadosť o nákup tovaru na splátky začnete vypĺňať po zadaní rodného čísla.

• Následne pokračujte výberom typu úveru:

ŠTANDARD
AKCIE
VŠETKO ZA PEVNÚ SPLÁTKU

a typu poistenia. Stlačíte tlačidlo „Ďalej“. Pokračujte vyplnením povinných údajov, ktoré sú vyznačené červenou. Skontrolujte údaje v súhrne žiadosti. Pre urýchlenie spracovania žiadosti vložte naskenované potrebné doklady. K schválenej žiadosti vám bude automaticky vydaná kreditná karta. Ak o kartu nemáte záujem, odškrtnite políčko „Odmietam vydanie kreditnej karty“.

• Stlačte tlačidlo „Dokončiť“. Vaša žiadosť bude následne odoslaná na spracovanie.

O schválení alebo zamietnutí žiadosti budete informovaní e-mailom a prostredníctvom SMS správy v priebehu niekoľkých minút.

Doklady, ktoré priložíte k žiadosti o úver:

Súčasťou žiadosti o úver sú aj nasledujúce dokumenty:

Nákup na splátky je možné využiť pri celkovej maloobchodnej cene tovaru od 100 € do 5 000 €. Pri nákupe do 1 000 € budete potrebovať nižšie uvedené doklady:

Zamestnaný občan

Občiansky preukaz, prípadne druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a doklad potvrdzujúci výšku vášho príjmu (kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ alebo potvrdenie zamestnávateľa o príjme na našom tlačive - tlačivo nájdete tu).

Živnostník

Občiansky preukaz, prípadne druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a doklad potvrdzujúci výšku vášho príjmu (potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO alebo potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné)

Starobný alebo výsluhový dôchodca

Občiansky preukaz, prípadne druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a doklad potvrdzujúci výšku vášho príjmu (rozhodnutie/ výmer o priznaní/ zvýšení/ znížení dôchodku alebo kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ alebo potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.

Pokiaľ bola vaša žiadosť o úver schválená, môžeme tovar expedovať.

Spoločnosť TEMPO KONDELA s.r.o. je zapísaná ako samostatný finančný agent v registri finančných agentov a finančných poradcov, v podregistri poskytovania úverov pod registračným číslom 213035 a je oprávnená vykonávať finančné sprostredkovanie od 03.03.2016.


V internetovom obchode www.temponabytok.sk máte možnosť nakupovať tovar na splátky, tak ako ste na to navyknutý z kamenných predajní. Spolupracujeme so spoločnosťou Amico Finance a.s., obchodná značka AHOJ, ktorej on-line splátkový systém  je administratívne veľmi jednoduchý.

Ako nakupovať na splátky

• Vyberte si požadovaný tovar. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Upozornenie! Splátky je možné použiť len pre nákupy v celkovej hodnote viac ako 100,- EUR. Splátková kalkulačka, ktorá sa nachádza priamo pri produkte, slúži pre informatívny výpočet splátok.
• Po naplnení košíka zvoľte „Pristúpiť k objednávke“. Tu si zvolíte Moment zaslania objednávky, Spôsob dopravy a Spôsob úhrady, kde vyberte možnosť „AHOJ“.
• Pokračujete výberom adresy doručenia, zaškrtnutím súhlasu s pravidlami a podmienkami a stlačením tlačidla „Pokračovať“
• Ešte raz si dôkladne skontrolujte zadané údaje a vybraný tovar. Objednávku dokončite stlačením tlačidla „Potvrdiť objednávku s povinnosťou platby“
• Po potvrdení objednávky budete presmerovaní na Ahoj formulár žiadosti o nákup tovaru na splátky, ktorý Vás bude viesť k vytvoreniu kompletnej žiadosti.
• Z ponuky si vyberiete formu splácania, ktorá Vám bude vyhovovať.
• Pokračujte vyplnením údajov, a v súhrne si ich pozorne prekontrolujte.
• Pre urýchlenie spracovania žiadosti vložte všetky potrebné doklady uvedené vo formulári žiadosti naskenované do záložky „Doklady“
• Stačením tlačidla „Odoslať žiadosť na posúdenie“ bude žiadosť postúpená na spracovanie.
• O výsledku spracovania žiadosti budete informovaný e-mailom a prostredníctvom SMS správy v priebehu niekoľkých minút.
• Po schválení žiadosti sa prihlásite podľa našich pokynov, ktoré Vám pošleme na vašu mailovú adresu, do Ahoj Zóny, kde elektronicky podpíšete zmluvu o spotrebiteľskom úvere a  tovar môžeme expedovať.

Doklady, ktoré priložíte k žiadosti o úver:
Ku každej žiadosti je potrebné priložiť kópiu občianskeho preukazu. K žiadosti môžu byť požadované ďalšie doklady:

Zamestnaný občan: – jeden z uvedených dokladov

• kópia výpisu z osobného účtu za posledné 3 mesiace, na ktorý je poukazovaná Vaša mzda alebo
• originál alebo kópia výplatných pások za posledné 3 mesiace alebo
• potvrdenie o príjme od zamestnávateľa nie staršie ako 30 dní obsahujúca vyžadované štandardy

Starobný alebo výsluhový dôchodca – jeden z uvedených dokladov
• potvrdenie o poberaní dôchodku (posledný výmer ktorý Vám bol zaslaný Sociálnou poisťovňou) alebo
• potvrdenie z pošty alebo
• výpis z osobného účtu za posledný kalendárny mesiac, kam je poukazovaný dôchodok

Živnostník– dva z uvedených dokladov
• potvrdenie o výške daňovej povinnosti alebo
  daňové priznanie a potvrdenie o podaní daňového priznania  s pečiatkou daňového úradu alebo
  daňové priznanie a detail potvrdenia (z portálu FS) s Vašim podpisom na prvej strane
• predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňovým priznaním) alebo
   Výpisy z účtu za posledné 3 mesiace preukazujúce príjem a obrat za obdobie nepokryté daňovým priznaním

Spoločnosť TEMPO KONDELA s.r.o. je zapísaná ako samostatný finančný agent v registri finančných agentov a finančných poradcov, v podregistri poskytovania úverov pod registračným číslom 213035 a je oprávnená vykonávať finančné sprostredkovanie od 03.03.2016.